ponedjeljak, 31. kolovoza 2009.

ORB - ORBOVI


Što su orbovi? Neki tvrde da se radi o običnoj prašini koja je pala na leću objektiva, dok drugi tvrde da se radi o nakupinama orgona, astralnim bićima ili duhovima...



'Pomozite mi! Progone me orbovi'


Vapaj je to 36-godišnjeg Australca iz Pertha, koji tvrdi da već dugo ima posla s paranormalnim. Na posljednjoj je snimci uspio zabilježiti čudesnu transformaciju kugle u lik izvanzemaljca.

Što su to orbovi ili svijetleće kugle? Ako dosad još niste čuli za taj fenomen, ukratko objasnimo da znanost o tome zna malo ili ništa, te da orbove na slikovnim zapisima tumači kao anomalije izazvane prašinom na lećama ili kao rezultat prisustva vlage.

No, mnogi vjeruju da su orbovi zapravo duše umrlih osoba, bića iz drugih dimenzija, posebna vrsta života, možda čak i izvanzemaljci.

Jedna od teorija kaže da ih je tisuće svakodnevno svuda oko nas, no da toga nismo ni svjesni zato što ljudske oči percipiraju manje od 10 posto univerzuma.

Što su - da su, izvjesni Paul iz Pertha bi silno volio da ga orbovi ostave na miru i napuste njegov život.

Australac se na YouTubeu prvi put oglasio početkom srpnja, te je od tada na tom servisu objavio nekoliko desetaka fascinantnih snimaka.

Posljednji je video možda i najdojmljiviji, a na njemu je svijetu pokazao lice bića koje neodoljivo podsjeća na izvanzemaljca.

"Volio bih da mi netko pomogne. Nemam se kome obratiti. Orbovi su u mom su životu već 12 godina i ne prestaju me progoniti ma kamo selio. Bude me svaku noć i čujem ih kako govore."

"Snimam ih dvije godine pomoću infracrvene kamere, te se nadam se da ću uskoro uspjeti zabilježiti i to što pričaju, pa i te rečenice podijeliti sa svijetom".

"Ne znam što su te svijetleće kugle - izvanzemaljci ili duhovi - ali znam da su ta bića stvarna i da sam zbog njih sam počeo gubiti razum", napisao je između ostalog očajni Australac uredniku jednog portala.

izvor: net.hr

2 komentara:

  1. Orbovi su vjerovatno obična prašina, ništa spektakularno

    OdgovoriIzbriši
  2. Rekla bih da je to samo neki prirodni fenomen.A da gospoda gore navedena imaju razvijenu mastu pa cak i zudnju da susretnu nekog duha ili ti izvanzemaljca.

    OdgovoriIzbriši